Alege TRANSPORT GRATUIT până în fața imobilului, în 24-48 de ore în București sau jud Prahova / Ilfov și oriunde în România, în aproximativ 2-7 zile prin curier rapid.

Livrarea STANDARD a saltelelor se face prin mijloace proprii (in termen de 30-90 de zile) pentru 150 lei sau optional, la alegerea dvs., prin Curier Rapid de obicei în 1-7 zile lucratoare in mod GRATUIT, pana in fata imobilului. Intrucat timpul de livrare depinde 100% de curierul din zona dvs. va informam ca acesta poate fi uneori depasit. Pentru a evita astfel de neplaceri va recomandam sa incercati sa luati legatura telefonic cu cei de la curier in dimineata zilei urmatoare primirii SMSul prin care va transmitem faptul ca salteaua dvs. a fost ridicata.

Conditii de returnare

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:

Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 de zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului cu respectarea conditiilor prevazute in continuare. Salteaua NU poate fi scosa din folia dubla de transport si trebuie returnata ambalata in aceeasi stare in care a fost livrata (cu ambalajul original sigilat). In cazul in care folia de transport este desfacuta costul readucerii la forma initiala este de 50 de lei. Nu se accepta pentru retur produsele care prezinta modificari fizice (intepaturi, zgarieturi, urme de folosire excesiva, interventii neautorizate, urme de praf etc.) si produse identice care fac parte din aceasi comanda. In cazul in care doriti sa comandati mai multe produse de acelasi fel va recomandam sa comandati o bucata, sa va asigurati ca este ceea ce va doriti si sa reveniti ulterior cu o noua comanda. In cazul in care livrarea nu este standard, cheltuielile de returnare (taxa de transport) este suportata de consumator chiar daca aceasta a fost oferita cu titlu gratuit fiind in valoare de 150 de lei. In cazul in care comanda va contine mai multe saltele, taxa de retur va fi insumarea tuturor.

In cazul in care doriti sa returnati un produs va rugam sa completati si sa trimiteti urmatorul formularul de retur privind hotararea dumneavoastra de a returna un produs, cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data intrarii in posesie a produsului. Pentru a putea fi operativi va rugam sa ne trimiteti si un SMS cu textul RETUR la numarul de telefon 0784777888. Formularele completate dupa aceasta perioada nu sunt luate in considerare.

Rambursarea sumei achitate:
Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului (nu se va rambursa valoarea transportului in cazul in care acesta a fost optional prin curier rapid si nici a altor costuri ce rezulta din deteriorari asa cum sunt ele prezentate mai jos in sectiunea De retinut!) in maximum 14 (paisprezece) zile de la data informarii OnlineSalt SRL de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract mai putin costurile suplimentare asa cum sunt ele definite OUG 34/2014.
OnlineSalt SRL va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut.

Suntem obligati sa va rambursam contravaloarea comenzii dvs., in cazul in care toate conditiile de mai sus sunt indeplinite, in termen de maxim 14 zile calendaristice de la data informarii OnlineSalt SRL de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului.

Cheltuielile de transport cat si costurile suplimentare conform art 13 alin 3, din OUG 34/2014 pentru returnarea produsului sunt suportate exclusiv de catre client. Clientul are obligatia de a returna produsele doar la adresa indicata de OnlineSalt SRL, de regula adresa fabricii producatorului.
Nu ne asumam raspunderea pentru transportul si manipularea produselor efectuate de catre client si ne rezervam dreptul de a refuza returnarea produselor care prezinta deteriorari cauzate de catre transportul si manipularea efectuate de catre client. 
Nu se considera comert la distanta livrarea produselor prin mijloace proprii, conform Legii nr. 51 din data de 21 ianuarie 2003.

De retinut:

Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

Pentru produsele achizitionate cu plata cu card online se percepe un comision de 5% care nu se poate restitui.

IMPORTANT: In cazul in care nu ati ales o dimensiune standard (70x190 cm, 70x200 cm; 80x190 cm, 80x200 cm; 90x190 cm, 90x200 cm; 100x190 cm, 100x200 cm; 120x190 cm, 120x200 cm; 130x190 cm, 130x200 cm; 140x190 cm, 140x200 cm; 150x190 cm,150x200 cm; 160x190 cm, 160x200 cm; 180x190cm, 180x200 cm; 200x200 cm ) nu aveti posibilitatea de a solicita retur.

Va rugam verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la curier in prezenta lui si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca coletele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

Comandand de pe acest site online sau telefonic va obligati sa cunoasteti si sa intelegeti integral Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014. Click aici pentru a o citi integral !

Produs adaugat la lista de dorinte
Produs adaugat la comparare.